.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل شهري و شوراهاي استانداري اعلام کرد:
انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی مازندران فاقد وجاهت قانونی است و بايد مجددا برگزار شود
شمال نیوز: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: با توجه به خارج شدن ۹ نفر از اعضای شورای استان از جلسه انتخابات هیئت رئیسه، رای گیری فاقد وجاهت قانونی است و باید مجددا برگزار شود.

شمال نیوز: مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران با اشاره به اينكه مطابق قانون جلسات شوراها با حضور دو سوم اعضاي اصلي رسميت دارد، گفت: انتخابات هيئت رئيسه شوراي اسلامي استان بايستي مجدد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از ساري، فرهاد عسكري، مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران امروز(9دي) درجمع خبرنگاران با اشاره به اهميت انتخابات عنوان داشت: با توجه به خارج شدن 9 نفر از اعضاي شورا از جلسه انتخابات هيئت رئيسه شوراي اسلامي استان و از رسميت افتادن جلسه، راي گيري فاقد وجاهت قانوني است و بايد مجددا برگزار شود .

وي تاكيد كرد: اگر چه در زمان آغاز جلسه تعداد اعضاي حاضر داراي حد نصاب بوده اما خروج همزمان 9 نفر از اعضا به منزله اعتراض به كانديداتوري يكي از اعضا فرآيند انتخابات را از رسميت خارج ساخته است .

عسكري تصريح كرد: به استناد ماده 15 قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 با اصلاحات بعدي و ماده 11 آئين نامه اجرايي تشكيلات، انتخابات داخلي و امور مالي شوراهاي اسلامي مصوب 1378 جلسات شوراها با حضور دو سوم اعضاي اصلي رسميت يافته و تصميمات با اكثريت مطلق آراي حاضرين معتبر است .

وي اظهار داشت: با عنايت به اين قانون و عدم حضور دوسوم اعضا در زمان انتخابات عملا جلسه از رسميت خارج شده و مصوبات شورا وجاهت قانوني نداشته و بايد انتخابات دوباره برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.